Wednesday, January 4, 2012

you are my sunshines:0 XOXO

my chammak challo..i 'll be missing you:)



and also my classmate..aku rindu korang!
dah la suke kutuk aku kt kelas an..
hahahah
tp aku x kesah sbb mmg famous kn?
nk wt cmne?ngeh3
klas ni ade 4 orang je lelaki..
empat2 suke kacau orang
trmasuk budak prmpuan jgk..(certain je)
aku pun x paham knape slalu aku je kne kutuk ngn diorang
prcaye tak aku pnh ckp kt mak aku yg korang kutuk aku
(mse tu agk trkejut sbb dr skola prmpuan ttibe msuk skola cmpur)
mak aku hmpir2 nk report kt ckgu kaunseling
tp aku x kasi..
tak nak orng pkir aku ni anak manja..hahhah
lme2 aku da biase ngn korang
aku ingat lg shawn prnah ckp..
"net,aku x boleh la x kutuk ang sehari,rse lain mcm"
awal pulak..mmg suke kutuk aku
smpai dlm exam agame pon tringat2 aku
ape kes?hahahah
safwan dgn qhalid nmpk je diam,tp drop2 aku diornglah kepale
siyes,rindu korang lahh:)

eh2,,jgn expect bukan2..ni bukan scandal..
tp sandal..hahahha
ni lah ustaz yg trsyang
a.k.a abg zarin:)
sifu tasawwur kami:)
slalu bwk aku ngn mmber fly..
and also our diary:)
huhuhu:) 
yg ni cikgu bm kami..huhu
slalu buat loyar buruk:)
nmpk je mude..tp dah ade anak sorang,k!
slalu gk dy tlg bwk kitorng fly..
diary kitorng jgk ni
bebas je nk share ape2 dgn die
hahahhaslalu g mkn2 kt the gate
ceh..mse bulan puase,bwk g bazaar..
trime kasih ckgu,jsemu dikenang:)
x lupe coklat daim cikgu..hahah
dila halim and syed danial 
azhymi and mijan


ni antara kwn rapat aku kt raja tun azlan shah science school
bnyk bnde dpt share ngn korang
thanks sbb bnyk mmbantu dlm study:))
tiada rhsia antara kita..ecehh
and of course aku syang korang!=-=
ok,ni pulak kwn2 kt smk puteri seremban..
all girl student:)
serious,rindu diorang..
dulu slalu bbm naik ktm dr seremban smpai s.alam..
sorang2 taw..
hahahah..btape braninye aku..
kalau outing,slalu g terminal 1..and seremban parade..
btw,ktm jgk mnjadi saksi knangan sdih aku..
bile dh jnji nk balik ngn seorang guy yg aku suka ni..(xyah bg taw spe dy,k)
tup..tup..dpt surat tawaran g seratas..
hush,sdih kot..

ok,ni member mse skola rendah..
hahah,matang2 smuenye..
aku rindu korang lah!
bnyk knangan kt skolah rendah dulu..
bile ingat balik,sumpah kelakar!
hahahha..
trmsuk bile pkir dgn spe kne gosip dulu..
surat2 'cinte monyet' msih simpan lg..:)
thanks for all the sweet memories,guys..
sbnrnye nk cite bnyk lg..
tp tunggulah ye..
x bnyk mse sngt ni..
busy lah..heheheh




No comments:

Post a Comment

famous+gorgeous!

gorgeous♥